Peugeot'un Türkiye'deki 2025 golü açıklandı! Makbuzlu Hibrid Üç Model Geliyor … – Son Dakika Araba Haberleri

Gelecekte onları bekleyen yeniliklere bakarak Peugeot Favey'in CEO'su İstanbul'un ev sahipliği yaptığı toplantıda konuşan, onlara daha olumlu bakıyorlar, tüketici tarafından zevk almayı denemeye çalışıyorlar. Müşterilerimizin bu beklentilerine cevap vermeyi amaçlıyoruz ”dedi.
Peugeot'nun, çevre ve gezegen Favey “, elektrikli araçlar için sorumluluk farkındalığıyla hareket etti”, daha genç bir hedef kitleye ulaşacağız. Genç kuşağın gözünde, çevre ve gezegenden sorumlu bir marka olarak konumlandırılacağız. İkinci temel amacımız markanın performansını iyileştirmektir. “Dedi.
Avrupa'da satılan her üç araçtan biri Peugeot
2024 sonuçlarını paylaşan Favey, şunları söyledi:
'' Bugün yollarda Peugeot kullanan 13 milyondan fazla müşterimiz var. Toplam 147 ülkede faaliyet gösteriyoruz. 2024'te dünya çapındaki satışlarımız 1 milyondan fazla kazandı. Stellantide'de de çok güçlüyüz çünkü grubun dünya satışlarının yüzde 20'sini temsil ediyoruz ve hacim açısından grubun ikinci en büyük markasıyız. Stellantide Group'un çatısı altındaki markalar arasında Avrupa'da satılan 3 araçtan biri Peugeot markasıydı.
Türkiye, Favey'in altını çizen kendileri için çok önemli bir ülke dedi:
'' Peugeot için Fransa bizim en büyük pazarımız. İtalya ve İngiltere izledi. Sonra benzer seviyelerde Almanya ve Türkiye var. Bu yüzden Türkiye bizim için çok önemli bir pazar. Buradaki başarımız markamızın başarısının anahtarıdır. SUV pazarındaki ilk 3'teyiz. Türkiye'deki 408 modellerin de özel bir önemi vardır. Türkiye, 408 satışta dünyadaki diğer tüm ülkelere kıyasla daha başarılı bir sonuç elde etmektedir.
“Parmak” ile kullanılabilecek modeller!
Favey, temel odak noktalarında elektrikli araç segmentinde geniş bir model yelpazesi ve model sayısı açısından yüzde 90 kota olan bir marka olarak bulunduğunu söyledi.
Hibrit segmentin onlar için son derece önemli olduğunu belirten Favey, “Tüm tüketicilerin doğrudan elektrikli araçlara gitmeye kararlı olmadığını biliyoruz. Bu anlamda, müşterileri biraz teşvik etmek ve geçiş sürecini sağlamak için hibrid motorlara odaklanıyoruz. Bu, elektrikli araca yanında olumlu sonuçlar alacak. Bu alan “buldu.
Favey, sürüş deneyimini yeni bir boyuta getirmek ve sürücülerin kontrolünü güçlendirmek için “parmak” parmaklarının ucu ile “hipersquare” teknolojisi ile kolayca kullanabilecek araçlar sunacaklarını vurguluyor. Dedik ki: “Ivaluta Geliyor”. Bu bağlamda, “başlangıç” kavramı, bu alanın gerekli olduğu önemli yeniliklerimizden biridir “dedi.
Kayıtlı pazar beklentisi
Türkiye Peugeot Kaplan'ın genel müdürü, 2025'in onlar için performans yılı olacağını söyledi “,” Peugeot her alanda daha görünür hale getirecek, performanslarımızı en etkili şekilde kullanacağız, her alanda sınırlarımızı zorlayacağız ve başarımızın bir tesadüf olmadığını göstereceğiz.
2025'te, toplam pazar, geçen yıl gibi, rekorda 1 milyondan fazla gibi, Kaplan bu yıl küresel ölçeğin rekor piyasa seviyesinde olduğunu söyledi.
Kaplan “, Ocak ayında % 14, geçen yıla göre % 14 azaldı, ancak bunun tekliften daha fazla olduğunu planlıyoruz. Şubat ayında 95 bin birim piyasa öngörüyoruz. Bu nedenle, piyasanın 1 milyon 200 bin bant altına girmeyeceğini düşünüyoruz” dedi.
Diğer üç model geliyor
Türkiye'deki Peugeott'nun satışları, Türkiye'de 70 bin grup üzerinde oturan bir markadır, 2025 benzer satışların sayısına ulaşmayı amaçlıyor: dedi ki: Dedi ki:
'' Geçen yıl yaptığımız 73 binden fazla gerçekleşecek 2025 satış hedefini planladık. 2024'te, kendimizi bulduğumuz neredeyse tüm segmentlerdeki modellerimiz yenilendi. Satışlarımızın yüzde 60'ını temsil eden modellerimizi yeniledik. 2025'te bu yeni modellerin tüm yılının etkisini görmeye başlayacağız. Ayrıca, Türk pazarına yeni teknolojiler sunmaya başlayacağız. Plug-in hibrid motor versiyonlarımızı 3008, 5008 ve 408 modellerimizde sunmayı planlıyoruz.
Kaplan, 2025, Elektrikli Araç Pazarı bir yıl artar, 2024'te 2024, yolcu araçlarının % 8'i elektrik modellerinde satışların % 8'i, bu yıl neredeyse yüzde 15 oranına ulaşmayı beklediklerini söyledi.
Ticari araçlara atıfta bulunan Kaplan, şunları söyledi:
'' Her zaman küresel markanın liderliğini getirmek için ticari araçlarda öncü bir marka olmayı amaçladık. Bu noktada, son yıllarda yaklaşık % 8 olan bir pazar payımız vardı. Bu yıl daha da ileriye taşımak istiyoruz. Ticari araçların yaklaşık % 9'unda bir hedefimiz var. Tüm satışlarımızda ticari araçların en az % 35'ini hedefliyoruz.
Türkiye dünyanın en çok 408'ini sattı
Kaplan, C-SUV 408 segmentindeki modellerin Türk pazarı için olduğunu kanıtlayan ve sözlerini aşağıdaki gibi tamamladığını vurguladı:
'' Geçen yıl 11 bin 986 adet satışla, bir kez daha dünyanın en 408 ülkesi olduk. Peugeot SUVS 2024 48 bin 622 adet toplam satışı yüzde 8,7 pazar payına ulaştı. Böylece yılı SUV segmentinde podyumda tamamladık. Peugeot gibi, Türk pazarındaki büyümemiz devam ediyor. Ancak, küresel taraftan yükselişimiz devam etti. Orta Doğu'da ve Afrika bölgesinde Peugeot'ta en iyi satan ülkeyiz. 2024'ü dünyada 5. bir ülke olarak tamamladığımızı mutlulukla vurgulamalıyım.